Pilda cu hipopotamita

Articolele de astazi de pe Trainer’s Corner (www.formare.info) mi-au adus aminte de povesti de mult spuse.

Va spun si voua acum povestea cu hipopotamita – pe care am auzit-o de la David  in 1995, la primul meu curs de ToT (evident ca David nu era roman!). De aceea sa-mi fie iertat faptul ca voi face doar o succinta relatare a pildei auzite atunci  (nu mai mi-aduc aminte chiar toate amanuntele).

Povestea este despre hipopotamita care dorea sa devina prim-balerina la Ansamblul de balet al junglei. S-a dus la prima selectie de sperante la scoala de balet, dar datele fizice innascute nu i-au permis sa intre in “scoala vedetelor”. S-a pregatit acasa cu indirjire si peste ani s-a dus la interviul de angajare anuntat pentru corpul de balet. A fost aplaudata la scena deschisa, dar nu a fost angajata, pentru ca nu se incadra in statura colegelor din corpul de balet. A strins din dinti, dar nu s-a descurajat. S-a intors acasa si a reinceput sa se pregateasca, gindindu-se ca trebuie sa apara si sansa ei. Si asa a si fost. Peste citeva luni, un ONG a decis sa faca un spectacol international, deschis celor care au talente artistice. Hipopotamita s-a prezentat, a demonstrat cum stie de bine sa danseze, si a intrat in programul spectacolului. A venit si spectacolul, hipopotamita a iesit pe scena, a plutit pe acordurile muzicii, in luminile reflectoarelor, publicul a chemat-o la bis, s-a simtit ca o regina. A doua zi, cind s-a trezit, si-a zis: “Am reusit! Am aratat tuturor ca pot fi o buna prim-balerina! Acum vreau sa devin cea mai buna cintareata din jungla. De miine ma apuc sa exersez!”
Aceasta este pilda cu hipopotamita. Ce parere aveti? 
La mai bine
cristina

Lasă un comentariu

Filed under training

Lasă un răspuns

