Despre prietenie

Dragii mei,

Astazi am avut confirmarea ca nu gresesc atunci cind spun ca prietenia este un instrument foarte util in viata noastra profesionala.

Si pentru ca adaptez in prezent continutul cursului de creativitate propus pentru februarie, se pare ca astfel imi stimulez propriile capacitati de asociere si generare de idei.

Astfel va propun sa gasiti azi si in citeva articole viitoare unele dintre instrumentele la elaborarea carora am lucrat in timp, utile pentru traineri.

Pentru inceput, va propun un parcurs de formare adresat trainerilor ce vor sa includa in cursurile lor aspecte legate  de gen si de egalitatea de sanse. Mai multe date se afla la urmatoarea adresa: http://www.galaxyproject.eu/fad/index.asp (trebuie intii sa va inregistrati, iar apoi sa intrati pe limba care va intereseaza si sa selectati un domeniu de interes din cele doua existente – domeniul educatiei sau domeniul pietei muncii, in functie de grupul tinta cu care lucrati).

Ce veti gasi la adresa propusa? O serie de fisiere cu abordari teoretice sau cu exercitii practice de utilizat pentru a-i face pe ceilalti (dar si pe noi insine/insene) sa recunoasca stereotipurile de gen care guverneaza relatiile si actiunile oamenilor. Am luat si eu parte la utilizarea unora dintre ele, in cadrul proiectului Leonardo care a finantat aceste preocupari – intitulat „Galaxy”.

Cine doreste sa discutam pe aceasta tema, sa-mi lase un mesaj.

Numai bine
Cristina

Lasă un comentariu

Filed under egalitate de sanse, Imbunatatire, training

Lasă un răspuns

