Traineri pentru adulti

De mai bine de un an iau parte la un proiect Leonardo, denumit TOP+ (mai multe informatii pe  http://www.trainingolderpeople.eu).

Proiectul se refera la competentele trainerului adult mai virstnic, pentru a lucra cu adulti mai in virsta. De fapt, nu stiu sa traduc sintagma „older people”  in limba romana, deoarece si definitiile din diferite surse variaza destul de mult.

Noi ne-am ales ca „bariera” virsta de 45 de ani – asa ca abordam trainerii de peste 45 de ani care lucreaza cu adulti de peste 45 de ani.

Daca va intereseaza tema, contactati-ma. De asemenea, am nevoie de ajutorul vostru – am atasat trei chestionare si as aprecia mult raspunsul vostru (trebuie doar sa-l selectati pe cel care vi se potriveste si sa-l completati, inainte de a mi-l transmite la adresa cristina_musat@ymail.com).

Iata chestionarele:

top_questionnaire_trainers
top_questionnaire_firms
top_questionnaire_persons

Va astept comentariile!
cristina

Un comentariu

Din categoria Uncategorized

Un răspuns la „Traineri pentru adulti

  1. Inca din 2003 am dorit sa ma implic in educatia adultilor din doua motive:
    1. Sunt constient de nevoia de a-si perfectiona si diversifica pregatirea functie de cerintele pietei muncii;
    2. Majoritatea considera ca absolvind o scoala fie ea si de nivel superior, pot trai practicand toata viata aceeasi meserie in care s-au perfectionat.
    Am constatat acestea ca beneficiar al unei burse Socrates Comenius 2.2 la Norrkoping-Suedia in 2003

    Apreciază

Lasă un răspuns

