Lean în educaţia şi formarea continuă a adulţilor

Tocmai am participat la o conferinţă internaţională, organizată de ESREA – prin RENADET: „Educating the Adult Educator”. Pentru cei care doresc să ştie mai multe, îi invit să viziteze http://www.esrea-renadet.web.auth.gr/ sau să îmi pună întrebări.

Ceea ce doream să împărtăşesc în acest text este impactul observat la prezentarea lucrării mele, cu titlul „Lean Tools in AdET Development” (vedeţi fişierul ataşat).

Lean_in_AdET_Development_CMusat_Romania

https://philean.files.wordpress.com/2009/11/prezentare_c_musat.pdf

Cum am avut la dispoziţie doar 20 de minute pentru a vorbi despre ceea ce mă pasionează în această perioadă, în faţa a circa 30 de persoane din Europa (profesori, manageri de organizaţii implicate în furnizarea sau evaluarea programelor de educaţie şi training pentru adulţi), mă aşteptam ca cei din sală să nu înţeleagă sau să nu accepte mai nimic. Surpriza cea mare a venit la sfîrşitul sesiunii, cînd am primit mai multe întrebări, ba chiar am fost invitată să ţin o serie de cursuri pe teme de Lean în Grecia, pentru membrii unei asociaţii de ONG-uri care oferă cursuri pentru aduţi!

Deci, Lean nu este chiar de neimaginat într-un sistem de educaţie!

1 comentariu

Filed under Europa, Imbunatatire, Lean Manufacturing, Romania, training

One response to “Lean în educaţia şi formarea continuă a adulţilor

  1. Pingback: Resurse: Lean în educaţia şi formarea continuă a adulţilor – Trainer's Corner

Lasă un răspuns

