Scoala de gîndire ALTFEL!

În weekend-ul trecut, alături de cîteva prietene entuziaste, am participat la o iniţiativă înscrisă în „Zilele educaţiei nonformale„. Denumirea acţiunii a fost: „Şcoala de gîndire ALTFEL„.

Zilele Educaţiei NonformaleChiar dacă nu am avut mult timp de pregătire la dispoziţie, am procedat pe principiul „Venit, văzut, plăcut, acţionat!”, poate pentru a nu avea timp să ne răzgîndim, poate pentru că de fapt temele alese ne pasionează de mai mult timp şi aşteptau doar ocazia să fie lansate către public.

Pentru cei care nu au participat la acţiunea noastră, ataşez aici o mică parte din ceea ce am intenţionat eu să pun în discuţie.

pledoarie pentru schimbare

Sper să ne întîlnim mai des, noi cei cărora ne place schimbarea!

Numai bine,
Cristina

P.S. Alte păreri – pe blogul celor peste 40 de ani!

1 comentariu

Filed under auto-cunoastere, comunicare, Uncategorized

One response to “Scoala de gîndire ALTFEL!

Lasă un răspuns

