Despre egalitatea de şanse

For real change, we need feminine energy in the management of the world. We need a critical number of women in positions of power, and we need to nurture the feminine energy in men. (Isabel Allende)

Ce părere aveţi despre egalitatea de şanse, dpdv al genului? Eu m-am întîlnit prima data cu discriminarea bazată pe gen acum aproape 50 de ani – eram la gradiniţă, şi un preot m-a dat afară din biserică pentru că m-a găsit în altar.

În timp, m-am mai confruntat şi cu alte manifestări din aceeaşi categorie  – mai ales pe la diversele mele locuri de muncă – unde pentru un salariu egal, trebuia să fiu de 2-3 ori mai performantă ca un bărbat.
Încă lupt pentru egalitate – mi-ar plăcea să ajungem să ne considerăm mai întîi oameni, şi de-abia apoi să ne diferenţiem în femei şi bărbaţi.

Voi ce credeţi? Cît de pregnante sînt stereotipurile de gen în viaţa voastră? Cum vă raportaţi la discriminarea de gen? Există în realitate? Sau credeţi că este doar un subiect pentru mişcarea feministă?

Mă interesează părerile voastre!
Numai bine,
Cristina

Lasă un comentariu

Filed under antreprenoriat, auto-cunoastere, Demetrae, gender, psihologie

Lasă un răspuns

