Vîrsta mi-a dat…

Vîrsta mi-a dat ceea ce am căutat în întreaga mea viaţă – pe mine însămi. Mi-a oferit timpul şi experienţa şi eşecurile şi triumfurile şi prietenii care m-au ajutat să ajung la forma care m-a aşteptat pe mine toată viaţa mea… Eu nu numai că mă înţeleg cu mine însămi de cele mai multe ori acum, eu sînt de partea mea în mod combativ şi matern. (Anne Lamott)

Tu la ce vîrstă ai început să te simţi confortabil în pielea ta? A fost un moment de auto-descoperire sau te-a ajutat cineva?

Eu m-am trezit că viaţa mea este frumoasă şi plină de semnificaţii la 35 de ani, după ce un om mi-a dat curajul de a-mi înfrunta temerile şi de a mă simţi liberă, fără frica de a mă deosebi de ceilalţi.

Să preţuim ceea ce ne face să fim noi înşine/însene! Pentru unicitate, curaj şi diversitate în viaţa noastră!

Numai bine,
Cristina

2 comentarii

16 Februarie 2014 · 8:55 PM

2 responses to “Vîrsta mi-a dat…

  1. Stanescu Diana Silvia

    Ce mult mi-ar placea sa vorbim ! singura diferenta e ca la mine totul a inceput la 40 de ani . . .

    Apreciază

Lasă un răspuns

