Să aveți mărunt, că nu am să vă dau rest!

Vi s-a întîmplat vreodată să vreți să vă luați dimineața o cafea, în drum spre lucru, și să vi se spună, de cînd intrați pe ușă: „Să aveți mărunt, că nu am să vă dau rest!”?

Sau să nu puteți să luați un taxi, dacă vă grăbiți, pentru că trebuie „Să aveți mărunt, că nu am să vă dau rest!”?

Sau să plătiți dublu, sau să renunțați să mai cumpărați ceva – doar pentru că la tot pasul cei care ar trebui să își dorească să vîndă cîte ceva vă taie tot cheful: „Să aveți mărunt, că nu am să vă dau rest!”?

Eu m-am săturat de incompetență, prostie, suficiență … și aș putea continua, dar nu vreau să retrăiesc de prea multe ori stările de stupefacție și dezorientare dezolantă, care mă bîntuie atunci cînd aud: „Să aveți mărunt, că nu am să vă dau rest!”.

Lasă un comentariu

Filed under incompetenta, Romania, viata

Lasă un răspuns

