Momente (4)

Am fost în vizită la British Museum și nu știu cum am ajuns la etajul cu mumii, așezate în ordine, ca niște soldați, în sarcofagele deschise. De-abia am reușit să plec de acolo – am avut aceeași senzație ca la grădina zoologică, unde am făcut prostia să intru în pavilionul șerpilor –  de toate formele, culorile și proveniențele. Unul dintre șerpi tocmai termina de ieșit din pielea veche, lăsînd în urmă, întortocheată și translucidă, pielea proaspăt lepădată. Printre mumii, nu puteam să uit alunecarea șarpelui ce se desprindea de un strat de piele – și aveam senzația iminentă că feșele se vor desprinde, lăsînd să iasă afară o larvă de mumie, gata să revină la viață. M-am prelins pe lîngă ziduri, pentru a fugi (la propriu) în jos pe scări. Doar afară, la aer și sub cerul senin am putut să îmi revin din halucinațiile ce mi se păreau atunci atît de reale.

Mai că îmi doream să nu fi ajuns niciodată pe acolo!

Lasă un comentariu

Filed under amintiri, Imbunatatire, viata

Lasă un răspuns

