Arhiva zilnică: 19 Octombrie 2017

PSD și taxa de solidaritate

Cînd guvernul lui Boc a introdus o taxă temporară de solidaritate, am plătit-o fără să comentez – mi se părea normal ca, atunci cînd cuvinte destabilizatoare precum criză, incapacitate de plată, recesiune etc. erau spuse zi de zi, într-un context economic destul de neclar, să împart cu alții ceva din ce îmi prisosea mie. Am înghițit în sec și am plătit, pentru că am considerat și încă mai cred că este greu de trăit într-un stat imperfect, al nedreptăților și incompetenților, dar ar fi mult mai dificil de rezistat într-o societate fără legi, fără umanitate, inclusiv fără auto-control.

Acum este rîndul PSD să vină cu ideea unei taxe de solidaritate.

Continuă lectura

Scrie un comentariu

Din categoria administratie publica, alegeri, Imbunatatire