Servicii oferite


  1. Training
  2. Cursuri online
  3. Microlearning live online – oferta 2021
  4. Consultanță – la cerere (info@philean.ro)

Serviciile oferite urmăresc îmbunătățirea continuă, fie că este vorba de abordări organizaţionale sau la nivel personal.

Rolul Philean nu este să ofere rețete, să dea sfaturi sau să facă recomandări – important este ca împreună să învățăm să observăm procesele la care luăm parte, de a căror conştientizare şi înţelegere depinde calitatea vieţii noastre. De aceea scopul principal al serviciilor propuse este descoperirea diversităţii perspectivelor şi alegerilor posibile, astfel ca deciziile luate să fie adecvate pentru ceea ce fiecare va considera că trebuie îmbunătăţit în continuare.

Este evident că îmbunătăţirea continuă nu este de obicei o prioritate și nu pare să aibă legătură cu urgenţele ce trebuie rezolvate fără întîrziere sau cu cerinţele reglementate prin lege. Așadar regula Philen este că nu oferă soluţii la cheie și nici nu acceptă orice solicitare, făcînd orice promisiuni, doar pentru a obţine un contract.

Cu noi înveți mai mult decât doar despre terminologie, principii, reguli și proceduri! Cu noi înveți să renunți la status-quo, să „vezi” totul ca pentru prima oară, pentru a înțelege cu obiectivitate situația și a găsi soluțiile adecvate.

Schimbarea organizaţională viabilă nu apare la comanda celui care deţine puterea! Schimbarea durabilă în mai bine este posibilă doar după ce se dezvoltă o atitudine individuală favorabilă îmbunătăţirii continue, care apare ca urmare a schimbării modului fiecăruia de gîndire. Din acest motiv, intervenţiile trebuie să pornească de la nivel individual spre nivel organizaţional, pentru că doar dacă „Fiecare dintre noi poate face o mică schimbare în lumea din jurul nostru.” (Lamar S. Smith), atunci se va putea realiza o schimbare semnificativă pe termen lung.

Serviciile pe care le oferă Philean pornesc de la o filozofie simplă de viaţă, uşor de sintetizat în cîteva principii de bun simţ:

  1. Fiecare persoană are dreptul la propriile credinţe, atitudini, modele, opinii, greşeli, concepţii , ceea ce nu înseamnă că Philean va renunţa la misiunea şi valorile proprii, pe care va continua să le promoveze în orice interacţiuni cu ceilalţi.
  2. Îmbunătăţirea continuă începe prin paşi mici, dar făcuţi constant, cu entuziasm şi pasiune pentru simplificarea activităţilor curente și a vieții în ansamblul ei – ceea ce înseamnă un efort constant pentru conştientizarea acţiunilor curente şi pentru dezvoltarea competenţelor noastre cognitive.
  3. Succesul pentru Philean înseamnă să semene seminţele îndoielii, pentru ca tot mai multe persoane dintre cele cu care vine în contact să înveţe să gîndească critic și cît mai liber, să-şi exprime propriile opinii, să se cunoască mai bine şi să-şi asume în mod conştient responsabilitatea pentru deciziile luate, indiferent dacă au dus la consecinţe pozitive sau negative.
  4. Philean își propune să înveţe din greşeli, pentru că nu crede că are întotdeauna dreptate, ci pentru că are încredere în potenţialul oricui de a evolua continuu.

Philean oferă următoarele servicii:

  • Training
  • Consultanță
    • Identificarea problemelor cronice curente ale organizaţiei şi a priorităţilor de acţiune
    • Alegerea unei strategii de îmbunătăţire
    • Stabilirea unui plan de îmbunătăţire, prin sinteza unor elemente specifice mai multor strategii de îmbunătăţire continuă: TQM, Lean Manufacturing, Kaizen, Modelul European de Excelenta, TPM, IIP, responsabilitate socială şi altele adecvate pentru situaţia considerată
    • Planificarea şi aplicarea unor acţiuni de îmbunătăţire
    • Monitorizarea progresului şi redefinirea planului de îmbunătăţire
    • Elaborarea de propuneri de proiecte, în vederea obţinerii de finanţări nerambursabile

Indiferent de domeniul de activitate, trebuie să parcurgem împreună 3 paşi:

  • Analiza situaţiei existente şi identificarea zonelor susceptibile de îmbunătăţire
  • Alegerea strategiei şi a metodelor de îmbunătăţire potenţial utile
  • Pregătirea unui plan de acţiuni de îmbunătăţire şi punerea lui în aplicare.

Temele prioritare ale serviciilor oferite se referă la îmbunătăţirea proceselor, printr-o abordare de rezolvare treptată a problemelor. Soluţiile propuse nu au caracter general valabil, ci au la bază seturi personalizate de instrumente şi practici de lucru specifice pentru TQM, diferite modelele de excelenţă, Lean, dezvoltarea resurselor umane, sau rezolvarea creativă a problemelor.

Există o multitudine de drumuri pentru a merge înainte, dar doar unul pentru a sta pe loc.(Franklin D. Roosevelt)

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.