Despre bucurie

Ieri am avut o primă parte a zilei mai dificilă, am și scris despre gândurile negative ce m-au însoțit câteva ore. Apoi am văzut o fotografie cu sportivele care au luat medalia de aur la olimpiadă! Și totul s-a schimbat instantaneu.

Zâmbetul lor radiant mi-a luminat lumea dintr-o dată și mi-a readus instant bucuria în inimă.

Nu este minunat că trăim? Ce cadou frumos este pentru noi toți zâmbetul lor sincer, plin de bucurie, încărcat de satisfacție și de entuziasm!

Desigur că dacă am vedea palmele lor muncite, eforturile lor zilnice, poate unele suferințe nespuse sau tristeți inerente, ne-am minuna că chipul lor poate părea așa de destins și de luminos, ca al unor copii care tocmai au primit bomboana preferată.

Dar nu ar trebui să fim toți la fel? Să ne bucurăm pentru fiecare clipă și să ne păstrăm seninul din suflet, chiar dacă avem în față niște obstacole care pe moment ne par insurmontabile? Uneori mai uit și eu că entuziasmul ne ține în viață și mai cad în groapa deznădejdii. Noroc că îmi trece repede!

Culoarea mea preferată, de fapt prefer întreaga gamă de culori solare, pline de energie pozitivă.

O viață colorată să avem, moment de moment, plină de emoții vii și sinergetice, pentru mai bine! Mai bine vă doresc, tuturor!

Scrie un comentariu

Din categoria Imbunatatire, schimbare, viata

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.